Søg i denne blog

torsdag den 19. november 2009

Uglepuder :)


Har længe været bidt af en gal ugle. Er lige pt ved at hækle nogle fede ugler alla dem Lullaby modtog med posten for noget tid siden. Tillod mig at bruge ideen. Er dog spændt på resultatet!
Indtil videre vil jeg vise jer disse puder som jeg startede på for et halvt års tid siden, tror jeg. De er inspireret af Karen Bagges ugler. Efterhånden er det blevet til mange uglepuder. Til barselsgaver, fødselsdagsgaver, som "blomst", til eget forbrug og nogle er også blevet solgt :)
Elsker disse fornurlige ugler med blandede farver og mønstre :)
Kontakt mig gerne, hvis du kunne være interesseret! Ellers er I velkomne til at kopiere ideen :)

10 kommentarer:

  1. Åh ja, en gal ugle - kender det! :-)
    Jeg har også lavet flere af disse, alle er dog blevet givet væk som gaver eller solgt så jeg har stadig tilgode at have nogle siddende i min egen sofa. Det må jeg vist snart få gjort noget ved.
    God idé med sølv øjne :-)
    Mvh Louise

    SvarSlet
  2. Ja, de er søde. Jeg har tænkt på uglepuder, så idéen er hermed nappet ;o)

    SvarSlet
  3. Skønne ugler. Jeg tror det meste af landet er bidt af en ugle i disse måneder. Selv har jeg lavet en ugle pakkekalender og allevegne hopper de skønne fugle frem fra blogs, blade og bøger. Rigtig god weekend til jer.

    SvarSlet
  4. Hvor er de uglepuder bare fine:) Man får helt lyst til selv at gå i gang hehe

    Knus og kram fra Tulle

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare flotte..!!:)
    Lige sådan en idé jeg har ledt efter til min datters nye værelse..
    Kan de laves uden 'mønster' for en ret nybegynder..? Eller har du evt. en kort guide..:)?

    Ha' en god aften og tak for en lækker og inspirerende blog..

    Kh Anne

    SvarSlet
  6. Dejligt at andre har samme passion for ugler :)
    Mønsteret er af egen fri fantasi og faktisk aldrig det samme... nogle gange fortsætter det i fri hånd, andre gange tegner jeg efter en anden uglepude :)

    SvarSlet
  7. Hej. Interesseret i at bytte med Baby Stella el. groovy girls ? Nyt med prismærker ?

    skifter72@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hej Chris :-) Mon jeg kan købe en uglepude af dig? De er så fine :-)

    SvarSlet
  9. Nuuurh hvor er de fine:-) Kan jeg få mønsteret?

    SvarSlet
  10. Hvor er du dygtig, rigtig flotte ting du laver...

    Hilsen Tina

    SvarSlet