Søg i denne blog

lørdag den 5. december 2009

Jubii 2 styks sættekasser :) (næsten - mangler lak, men anyway)

Ahh endelig færdig - sårn da! Gik i gang for et par uger siden, hvor det så har stået stille, men i dag fik jeg lige tapeseret den sidste og her er resultatet. Pyhh sætter lige alle mine sættekasser-planer lidt i bero - flere må komme til efter jul, da der er noget af et nussearbejde efter flere omgange grundrens, grundmaling, maling, tapeseren og så lak til sidst... Sættekasserne har jeg fundet på loppemarkeder til hhv. 65 og 75 kr :) Og så samme størrelse!! Og papir er fra Blafre Design, Rie Elise Larsen, Minimega, sælger fra TS og gamle retro tapeter. Den øverste farve er blandet med sølv maling som giver et perlemorskær og som vil gå godt ind til et rigtigt lækkert tøseværelse :)
Manden er i aften sendt til julefrokost, månebarnet sover og hvad skal man så give sig til...?? Tjoehh måske lidt kreative projekter og en god tøsefilm i baggrunden?? Har døjet med forfærdelig migræne de sidste bare dage, hvor den efterfølgende spændingshovedpine nu er ved at aftage, så nu trænger jeg til at sidde i sofaen nyde en dejlig kop te, nørkle med et eller andet sysleri og så sende mange juleønsker om at migræneanfald nu vil holde sig langt væk,- er rustet med migrænepiller i håndtasken, det må da være lidt alla hvidløg mod vampyrer!?!

3 kommentarer:

  1. Hvor er de altså blevet fine når de står helt færdige! Og tak for idag, det er altid hyggeligt at være krea med dig :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fede! Er vild med farvesammensætningen.
    Jeg har aldrig turde kaste mig ud i sådan et projekt, men tror næsten, at jeg bliver nødt til det nu.
    Hvad bruger du til at lime tapet og papir fast med?
    Rigtig god weekend,
    KH Dorthe

    SvarSlet
  3. Slap da lige af i skuret, hvor er de lækre - de er lige til at blive glad i låget af... Waauv!

    SvarSlet