Søg i denne blog

søndag den 6. december 2009

Skøn tur til julebasar på Rudolf Steiner Skolen!

Søndagen har været sat af til jule-tam-tam med min tidligere studiegruppe. Inden da fik jeg lige et par fritimer uden mand og barn, hvor jeg smuttede ned til julebasaren på Steiner Skolen der ligger på Strandvejen i Århus. Karen fra Karen Klarbæks Verden hjalp Wenche Tusindfryd i hendes nostalgiske steiner-bod med lækre waldorfdukker, filtede nisser, hæklede svampe, himmelske uldengle, strikkede veste, waldorfengle, glansbillede-engle og bedårende gnomer. Meget meget andet var også at finde, men heldigt for skolen var meget solgt inden jeg dukkede op i dag!
Karen og Wenche er supersøde mennesker, og sikke en modtagelse man fik når man kommer som nysgerrig kunde og nævner at man er flittig læser og er nystartet blogger.
Karen har skrevet mange indlæg om hendes svampe-fascination, så inden mit besøg havde jeg pakket en af mine hjemmelavet svampestager ind samt en svamp lavet af perler. Heldigvis vakte den stor glæde (og søde Wenche skulle vist have haft en med), og det er jo skønt at kunne glæde andre :)
Ville nu bare ønske at alle jer derude kunne nå at komme derned, for det var uden tvivl et besøg hver!! Englene måtte jeg have med hjem, og en stjernelanterne røg også med i posen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar