Søg i denne blog

tirsdag den 5. januar 2010

Disse lækkerier og stemningsbilleder måtte jeg lige vise jer :) først har jeg byttet en tapet/papir pakke med Malenes hverdage, hvor jeg fik en overraskelsespakke :) og hvilken overraskelse!! 3 skønne retrostoffer, 2 svampestager skåret i træ (tror en hvis Karen blir noget misundelig :) og til sidst fik jeg 2 ugler i perler! Er helt oppe at køre over de fine gaver, taaak Malene!
Julies Kreahule
har sendt mig den utrolige søde ugle, som jeg vandt i hendes give-away... hvor er jeg bare glad for at have vundet hos dig!!
Ejsikkelej-stoffet har jeg købt på trendsales, og planen er at det skal klippes i og bruges ved symaskinen :)
Flagranken er den anden jeg lige har syet, og som er hængt op i vores soveværelse (månebarnet sover inde hos os, da vores lille trekløver kun bor i en 70m2´s 2værelses - men det fungerer indtil videre, ingen natterod :)
Marengse har fødselsdag i dag, TILLYKKE!!!!!!!! Jeg sendte hende træfuglene med retrotapet og så et par hæklede ørestikker. Hold øje med hendes give away der snart må blive trukket! Måske du kan være med endnu??

6 kommentarer:

  1. Hej Christina.
    Hvor er jeg glad for at du kunne lide surprise-pakken. Glæder mig til at se havd du får ud af stoffet.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  2. Vi andre ku da os godt bli lidt misundelige over de der svampe-stager... :)

    SvarSlet
  3. Hvor må det være skønt at kunne sove i samme værelse uden natteroderi. Vi har også kun et soveværelse og jeg synes det er dejligt trygt og hyggeligt at sove sammen. Men vi forstyrrer desværre hinandens søvn alt for meget, hvilket er frygteligt trættende og opslidende i længden.
    Godt det ikke forholder sig sådan hos jer :)

    kh Mette

    SvarSlet
  4. SÅ MANGE TAK for den fine ugle og den lille ekstra gave. Svampen hænger sammen med mine nøgler. Så kan det måske, være at jeg kan finde dem i morgen.
    Fik pakken i dag på min fødselsdag. Så det var som at få en ekstra gave.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  5. Ja...misundelse er normalt en grim ting...men dem ville jeg da frygtelig gerne eje, de fine svampestager....

    Karen

    SvarSlet
  6. Sikke nogle fine ting...:)

    Vild med stagerne.. Heldige dig..

    Her sov vi også alle sammen sammen i nat - men det er en sikker garanti for natteroderi og i dag er vi alle ret kvæstede.. Så er lidt misundelig på det fungerer så godt hos jer..:) Elsker at putte med tøsen, men vi dur bare ikke til at dele seng..;)

    Forresten så er der nu afsendt mail til hende med papirerne, så vi håber hun stadig har dem så jeg kan fuldføre min første change away..;)

    KH Anne - nu med egen blog..Kig endelig forbi..:)

    SvarSlet