Søg i denne blog

tirsdag den 19. januar 2010

Med hjem fra London!!

Udover gaver til månebarn, krea-soulmate og familie, ja så kom der også lidt med hjem til mig selv :)

1) 2 forskellige slags papir til kreative projekter -købt i en lokal papirshandel hvor vi boede
2) 2 lækre stykker papir fra Liberty-forretningen
3) Juhuu mit første Liberty-stof
4) Øreringe med Liberty-stof, købt i Camden Town
5) Gavepapir jeg bare ikke kunne stå for, købt i Primark
6) Og endelig ---> det lækreste og eneste vintage dynebetræk jeg kunne finde, købt på Portobello marked!!!

Uhhh looove it!!!

Med hjem fra London har jeg også fået en slem forkølelse. Oh yearh! Ikke lige hvad man havde brug for når der kun er 14 dage tilbage i praktikken og man for længst har brugt sygedoms-kvoten pga helt nedbrudt immunforsvar overfor vuggestuebørn... Har kun haft sygedag i dag, og har raskmeldt mig til i morgen pga. bedring. Men øv hvor er det træls, at det ikke bare forsvinder vupti, men at man sådan går rundt og er halvsyg nogle dage efter ens sygedag, fordi man ikke har samvitighed til at blive hjemme og pga. forpligtelser både på arbejdet og i hjemmet!!

9 kommentarer:

  1. Hej Christina,
    Sikke lækre sager du har med hjem fra London! Wauw.. Det skal du nok få brugt til noget godt:-)

    Rigtig god bedring til dig - herhjemme er vi også syge, med omgangssyge igen. Så jeg har været hjemme mandag/tisdag men må også afsted i morgen, selvom jeg ikke føler mig helt klar. Øv.

    Mange hilsner fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Sikke noget dejligt papir og rigtig fint stof. Er spændt på at se, hvad du finder på at lave ;o) Og spændt på min overraskelse! Heldige mig :o) :o) :o) :o) :o) :o) :o)

    SvarSlet
  3. Hej Louise!! Ja de er så lækre - lige til at gå i gang med :) Åhh øv også sygdom ved jer :( det er bare træls man ikke kan tage efter-sygdoms-dage... ja og især når ens barn og/eller kæreste også er ramt :( Håber du kommer igennem dagen.

    Hej Frøken Fiil :) synes også bare det er så hyggeligt at lave noget til dig som du ikke ved :) den blir sendt med posten senest fredag, skal lige havde det lavet og har lige en kæmpe ugle-sækkestol der skal syes i aften og i morgen til min lillebrors fødseldag :)

    SvarSlet
  4. Lækre sager! Jeg vil også til London! :)
    God bedring!
    Kh. Mia

    SvarSlet
  5. Flotte ting du købte i London!
    Glad for du tog til Camden, elsker det sted
    (savner savner)
    Og rigtig god bedring, må jeg anbefale "coldizin" tager forkølelsen med et vupti (indholder en masse Zink)

    SvarSlet
  6. Den glæder jeg mig til at se, den sækkestol. Den lyder cool. Ja, det er fedt med overraskelser og lidt held i sprøjten ;o)

    SvarSlet
  7. Hej, kul att du hittat till min blogg och vill vara med i mitt lilla lotteri!

    Här pa din blogg har jag hittat manga fina saker och underbara mönstrade papper, lite avundsjuk blir jag allt... Vilken söt dotter du har, min är nog i samma alder ungefär, 16 m.

    /Linda

    SvarSlet
  8. Hej Christina uha uha hvor er det flotte sager du har købt i London gad så godt besøge den Liberty shop og gå amok...:-) Måske meget godt for vores økonomi, at jeg ikke lige skal derover. God bedring. Kh. Mette

    SvarSlet
  9. sikke fine ting du har fået med hjem :)
    Håber du havde en super tur.

    SvarSlet