Søg i denne blog

søndag den 7. marts 2010

Et pusterum midt i eksamen....

Efter nogle intense dage i sommerhus med litteratur, teorier, artikler og masser af kaffe, er jeg nu hjemme igen. Herhjemme ventede min lille skat med masser af kys og kram og tydeligt savn! Dejligt :) Ventende var også min lillesøster som jeg skal til NY med sidst på måneden! Hun havde været til U-days i Århus, hvor hun har sovet ved os. Så det var skønt at hun blev til dag, så jeg også kunne nyde hende :) Sushi, smoothies, patchworklapper, hvid chokolade m. lakrids og tøsehygge stod på menuen igår!
De lækre nedenstående stoffer er fra trendsales og fra byttehandler med Malene og Trine - tak piger!!!
I eftermiddag står den på opgaveredigering, og aflevering i morgen, hvorefter en ny opgave skal trækkes klokken 14. Og afleveres næste mandag... pyhhh...

5 kommentarer:

  1. Uhh hvilken herlig dag!! Har du selv lavet sushi? Ser fantastisk ud for ikke at tale om dine alt for skønne stoffer du har byttet dig til. Genial måde at få nyt på, uden det koster kroner (:
    Tak for dejlig læsning!!

    SvarSlet
  2. Ja det er hjemmelavet - elsker at eksperimentere med forskellige varianter og inside out :)

    SvarSlet
  3. Mmmm... Får helt lyst til sushi! (Og retro-stof...)

    SvarSlet
  4. Lykke til med studier. Jeg er innom deg en liten tur for å takke for at du er med på den lille giveawayen hos meg. Masse hilsen Turid

    SvarSlet