Søg i denne blog

mandag den 12. april 2010

NY: Macy's flower show :)

En tur i Macy's måtte vi også - deres Magasin. Til vores glæde kom vi lige til deres årlige Flower Show. Alle etager og vinduer var pyntet smukt med blomster, træer, sommerfugle, luftballoner og drager... uimodståeligt smuk!Der duftede skønt at udsprunge blomster og vi måtte da også mærke efter om blomsterne nu var ægte - og det var de!De havde de lækreste sager - en masse mærkevar lige fra Michael Ford til Puma. Og prisklasserne var også meget forskellige. Dog selv de dyre mærkevarer var billigere end herhjemme var min opfattelse. Min hjerte smeltede, da jeg så et glasmontre med et smykkemærke mærket Luna. Åh suk.... Så længes man efter ens hjertebarn!
Starbucks kaffe var selvfølgelig på hver anden etage ligesom på hvert andet gadehjørne :)
De smukke blomster... (Og ja vi måtte jo egentlig ikke røre... Men kunne det virkelig passe at de kunne stå så flot og så så mange?)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt. Sikke en skøn tur i har haft.
    Jeg elsker elsker elsker Starbucks og kan slet ikke forstå at den eneste Starbucks i hele Norden skal ligge i Cph. Airport. Den burde ligge ved siden af min hoveddør... og en ved siden af din måske også!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Din lille dejlige pilfinger!!! Jeg ser også bedst med øjnene og sådanne små skilte ser jeg slet ikke ;-)

    Ser bare super lækkert ud det hele, der kunne man godt tilbringe en time eller to og bare suge til sig af indtryk og inspiration.
    Glæder mig til at se dig på søndag.
    Holder lige skansen her indtil da ;-)

    KH

    SvarSlet