Søg i denne blog

tirsdag den 13. juli 2010

Disse dage...

Alt imens pengene strømmer ind her (vi har i formiddags rundet de 2000,-), ja så har de sidste to dage stået på at sy, fejre en venindes søns fødselsdag, en anden venindes egen fødselsdag samt siddet med febersygt månebarn på skødet i dag...Disse dage syr jeg på livet løs til AMIO :) :) :) Og så venter en bestilling på forklædekjole, samt min hjemmelavede præmie til hende her :)
Uhhh dette er ikke et sjældent syn herhjemme.... Altså osse - må dagligt pille sytråd af månebarns tøj inden vi går ind i vuggestuen, fjerne stofrester på mine leggings, samt vikle sytråd ud af mine buksersnører forneden i haremsbukserne....

5 kommentarer:

  1. Hehe... jeg har også tråde over alt! Hvor ser det skønt ud med alt det stof du arbejder med. God aften herfra.

    SvarSlet
  2. Det kender VI!!! Jeg må sågar hente sytråd ind fra trappen op til huset af og til...
    God fornøjelse med forberedelserne glæder mig til at se din butik ;-)

    KH

    SvarSlet
  3. Så produktiv du er:)Spennende med nye kreasjoner!Og så flott at dere samler inn penger til Marapytta, det er godt å se samhold blandt bloggerne:)Herlige retrostoffer du har, det er virkelig candy for the eye:)

    SvarSlet
  4. Lækre stoffer..:)! Og spændende projekter, du har gang i.. Glæder mig til at se resultaterne..:)
    Har du tilfældigvis for meget af det lyserøde/pink + gule stof på øverste billede..? Jeg har nemlig syet kjole til Karo af mit eget - og mangler nu lidt til egne projekter;)
    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne

    SvarSlet
  5. Kan jeg få at vide hvorhenne du køber stoffet? Jeg syne sikke jeg har set det nogle stedet ;0)

    takker Camille:0)

    SvarSlet