Søg i denne blog

fredag den 9. juli 2010

Oh my GOD!!

Det her er simpelthen helt vildt - hoppede på stolen, da en mail lige tikkede ind med disse skønne billeder, som jeg lige har lånt til dette indlæg!! Havde slet ikke få set hendes sidste par indlæg!
Sikke en fart - nu er første Mumi hæklet ud fra den opskrift som jeg har sendt (og stadig kan sende) rundt til interesserede!! Troede slet ikke det ville gå så stærkt... ja måske at der slet ikke kom billeder... Men er han ikke bare smuk??

Den heldige første vinder er Laura fra Linders Verden (også kendt som Busters Mor)!!

Stort tillykke - du er simpelthen bare SEJ!!
Du kan stadig være med - se bare her :)

19 kommentarer:

  1. Jo han er godt nok sød:) Ville elske at deltage, men som amatør i hækleriets kunst, vil jeg først være færdig med den Mumi om 1 år eller 2 og da gætter jeg på at de 3 heldige vindere er fundet...Men det er nu nogen rigtig skønne billeder:)

    SvarSlet
  2. Hej - åh... er misundelig - er igang med en fod - men den virker noget overdimmensioneret - og er meget åben i tåspidsen??? meeen måske det står senere i opskriften - eller måske jeg har lavet en fejl. Jeg forsøger mig med endnu en fod og ser hvad der sker..... hm....han sluger noget garn ham mummi - ikke helt sikker på jeg har nok.
    God aften

    SvarSlet
  3. Hold da op der er en som kan hækle hurtig ;o)
    Hvis det er ok ville jeg da gerne be om opskriften. Jeg er ellers igang med en anden model mummi, men da skal hovedet og benene syes på.Er så selvfølgelig løbet tør for garn til den og kan ikke finde det samme igen.
    Nå det var et sidespor. Min mail er jt.cw@mail.dk
    Julie

    SvarSlet
  4. Jeg var næsten sikker på, at Laura ville vinde, hun er jo virkelig en superhækler!
    Du må meget gerne sende mig opskriften. Et af mine mål er nemlig at lære at hækle. Og da jeg elsker mumi så højt, så ville det være skønt at have opskriften liggende, til når målet er opfyldt...
    Så hvis du orker at maile mere, takker jeg pænt :-)

    Mange hilsener
    Karina

    SvarSlet
  5. Hej, jeg vil også gerne have en opskrift :)
    Jani@intetnet.dk
    Så må jeg se om jeg kan nå at hækle den fætter...
    Knus herfra :)

    SvarSlet
  6. Og min mail er : karinameierkjaer@gmail.com
    ;-)

    SvarSlet
  7. Hejsa, Jeg vil også gerne modtage opskriften.
    mail: kysenfroe@gmail.com TAKKER :-)

    SvarSlet
  8. Ej hvor er den smuk.... den gad jeg godt at have, men kan desværre ikke hækle endnu.. øv
    Den er bare så fin;)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne modtage opskriften :-)
    På forhånd tak!
    Jette / Kamma og Ko
    bullerfnis2002@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. jeg vil så gerne have den opskrift - hvor er den sød
    pernillerachlitz@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jo ;) Han var SMUK! Og jeg skal hekle enn slik ;)! Må kjøpe garn først...

    SvarSlet
  12. Hun er simpelthen bare så sej - og hurtig på fingrene! Det er virkelig imponerende.

    SvarSlet
  13. Hvor er den da bare skøn! Er heller ikke selv den store hækler. Har altid strikket mere, men nu har jeg altså savlet over den de sidste dage og nu, hvor jeg også ser dette, må jeg altså bare have den opskrift :) Min mail er charlottesmail@gmail.com.

    Knus Charlotte

    SvarSlet
  14. nej hvor en den fiiin.. må jeg også bede om en opskrift??

    Lenegk @ ofir . dk

    Hilsen lene

    SvarSlet
  15. Nøøøøj har er han fin :) Du må meget gerne være rigtig sød at sende opskriften til mig på signegross@hotmail.com
    Jeg er godt nok totalt amatør, men det er lidt sjovere at øve sig med noget man virkelig synes er fint :)

    SvarSlet
  16. Sikke fin den er blevet. Jeg kan heller ikke få foden til at se normal ud. Min er ogsa overdimisioneret. Hvis andre kan, må jeg bare prøve forfra og se om det ikke lykkes.

    SvarSlet
  17. nej hvor fiiint! vil du være sød at sende mig en opskrift også? min mail er : heltalene@hotmail.com

    SvarSlet