Søg i denne blog

torsdag den 8. juli 2010

Retro alle steder - nu under tallerknen :)

Det er ikke ligefrem nogen hemmelighed at jeg elsker retrostof lige så højt som mange andre :) min kæreste er meget overbærende (og egentlig også lidt glad for vores stil tror jeg Ü), så der skulle ingen overtalen til, da jeg lige pludselig fik kastet et lyserødt ½ voksenbetræk op på stuebordet og så en gennemsigtig voksdug ovenpå... Hans svar var: "det ser fedt ud, skat!"... Ja det GØR det - TAK manden i mit liv :)

9 kommentarer:

  1. Jeg synes også det ser rigtig fint og farverigt ud, men om min mand vil være lige så overbærende - det tror jeg næppe. ;o)

    SvarSlet
  2. Very nice - jeg har igår lige lavet den lille kjole færdig.. sikke lækker modellen er.. flæskegrisen har ikke været i den.. hun har lungebetændelse.. men hold da op den er fin... Tak for hjælpen.. jeg smider den på bloggen, når hun får prøvet den... Kram fra C

    SvarSlet
  3. Jeg giver dig (og din mand) helt ret. Det ser rigtig fint ud :)

    SvarSlet
  4. Det ser super godt ud..!!
    Og ja - det er lækkert med mænd, der accepterer og endda er med på idéerne.. I går spurgte C om ikke vi skulle ha' et stort Granne stripes-tæppe til sofaen (jeg er i gang med et til Karos dukke) - det ville gi' lidt farve og spræl!!! Så han er også hoppet delvist med på farve- og retrovognen..;)
    Kram

    SvarSlet
  5. Hvor er du heldig. Både med den fine dug og med manden. Min gider ikke alle de "mormor" ting som han siger :)

    SvarSlet
  6. Så lekkert!!Retro, retro, retro!Fint at mannen din er enig da:)Min mann er også glad i det meste jeg gjør her hjemme, jeg har satt opp rosa og oransje tapet i entreèn, og han bare klapper i hendene og heier:D

    SvarSlet
  7. hvor ser det fedt ud! tror aldrig den kommer til at gå her hjemme, selvom jeg pt. hækler på et granny stripes i alle mulige farver med "godkendelse" fra manden!

    SvarSlet
  8. Den med gennemsigtig voksdug ovenpå en anden dug (eller dynebetræk) har jeg også lige taget til mig efter et besøg hos en veninde den anden dag. Det ser bare så fedt ud OG (ikke mindst) er praktisk:)

    SvarSlet
  9. Det ser super godt ud. Og det gøt mumi billedet også. Må man spørge, hvor det er fra?

    SvarSlet