Søg i denne blog

torsdag den 7. oktober 2010

Hæklet bamse til ingen penge :)

Denne lille fætter er lige puttet i seng sammen med Luna! Han var den sidste ting, som kom med hjem fra Kbh! Jeg faldt over ham i butik Husflid og MÅTTE bare have ham med hjem... Han er håndlavet, ca. 25 cm høj og af ældre tid, og hvis man kigger godt efter kan man se, at han er stoppet med strømpebukser... det fine sæt tøj er strikket i yndlingsfarverne :)
Han er lige til at kramme!! Og hvad jeg måtte give??
Bare sølle 90 kroner :) fantastisk pris for sådan en éner man ikke finder andre steder :)

7 kommentarer:

  1. Så søt den er!!Kan godt forstå at du ikke kunne gå fra ham:)Og Husflid er en butikk det bare er vanskelig å gå ut fra uten å tømme lommeboken fullstendig!Jeg har vært der to ganger, og begge ganger har jeg sprengt shopping-budsjettet totalt......Herlige Husflid:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlet
  2. Åh ja Husflid-besøget kostede også dyrt, men elsker mine ting derfra - måske meget godt at jeg ikke kan komme der så tit :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare sød :-) Og til sådan en fin pris, kan man da ikke lade den stå tilbage ;-)

    SvarSlet
  4. Supersöt och fin blogg :)

    /Mia

    SvarSlet
  5. Nej vel - tænk sig hvad timelønnen er for den bamse i forhold til hvor lang tid det egentlig tager at hækle sådan én ;)

    SvarSlet
  6. Kiiromi, tusind tak - velkommen til :) :)

    SvarSlet
  7. Sikke en sød lille fætter, er særligt vild med de lyserøde detaljer ved kinderne.
    Er det en gammel sag? den ser slet ikke nusset og gammel ud. Eller måske du har turde vaske ham :)?
    Sød det han i hvert fald <3

    SvarSlet