Søg i denne blog

mandag den 11. oktober 2010

Vupti og så var hun træt....

De 10 pakker er nu fordelt... lige en anelse rodet blev det dog til sidst! Har lært af denne seance, at der skal skrives at bud skal respekteres , så der ikke lige pludselig går ged i den, fordi folk bagefter vil hoppe fra eller bytte.... det er jo ikke helt fair overfor dem der har siddet med ved computeren ;) Men jeg tror at dem der kom først alle er blevet tilfredse og har fået det de ville have. Jeg ved endnu ikke om det er noget jeg gør igen lige nu her... der er meeeget der skal klippes! Og sælger kun i mindre stykker, da jeg bruger meget selv.
Disse to på billederne er fredet til vores dyner og skal fremver pryde vores soveværelse i det nye hus. Og nu vil jeg også gå ind og knalde brikker.... Jeg er træt :)

3 kommentarer:

  1. Men godt du fik det solgt;)
    Jeg kunne slet ikke nå at overskue det samtidig med sløjt barn - der var ellers mange fine..
    Men de to sæt her!!!! Wauw.. Lækkerier.. Jeg er da helt solgt.. Jeg kan godt forstå du gemmer dem..:)
    Sov dejligt..
    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Kan godt lide dit udtryk: Knalde brikker :) Sikke et arbejde du har haft gang i... MEEN det har garanteret alligevel været sjovere end at skrive opgave :) Glæder mig til at se jer på torsdag...

    Knus Lunas Faster <3

    SvarSlet
  3. Anne; det gik også så stærkt at jeg næsten ikke selv kunne følge med :) Ja er også vild med det sengetøj, glæder mig til at se det i det nye soveværelse!

    Jeanette; Ja det er jeg slet ikke tvivl om du kan :)Ja vi ses torsdag!!

    SvarSlet