Søg i denne blog

fredag den 3. december 2010

Magnet/tavle i køkkenet!

Herhjemme er det ikke kun mig der finder på, mikser og matcher farver... Næhh nej, min kæreste er ved at være rigtig godt sporet ind på den gennemgående stil i vores hjem. Ikke nok med, at han er med på mine kreative påfund - han kommer også selv med dem nu!
Denne tavle på siden af skabet, er hans ide. Jeg havde købt tavlelakken i den blå farve, egentlig bare fordi at så havde vi den og synes at det var så fedt, at det var en anden farve end sort - lakken koster kun 79,- pr. bøtte (har kun brugt 1½). Udover tavlelak har vi brugt magnetlak! Tavlen bliver nu brugt flittigt til magneter og som tegnetavle!
I Colorama Grønnegade i Århus C, har jeg købt tavlelak og magnetlak og tavlelakken fåes også i andre skønne farver:)
Døren I kan se er i vores gang, og er døren ud til vores badeværelse.

4 kommentarer:

  1. det er en rigtig god idè.men hvor mange lag har du givet af magnet malingen.

    SvarSlet
  2. Magnet malingen har fået 4 gange og tavlelakken har fået 3 gange :) så lidt af et malearbejde, men vi blev anbefalet 3 gange magnet, men der var 1 bøtte ikke nok, så da vi alligevel skulle købe en bøtte mere så gav vi den 4 gange. 2 gange tavlelak dækkede fint, men vi ville være sikker på at det er holdbart, så den fik 3 gange... og magnet-effekten virker godt, men det skal helst være stærke magneter,

    SvarSlet
  3. Super ide, med tavlelak i andet end sort!

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare flot! Og praktisk! ;-)

    SvarSlet