Søg i denne blog

torsdag den 30. december 2010

Tak for i år!!

Pakkegaverne er klar til i morgen aften - "medbring en gave hver, og det skal være noget man kan have på", spændende, det kan godt gå hen og blive lidt kinky efter pakkelegen ;o)
Krudtuglens nytårskjole - fået af mormor i sommers! Endelig kan hun passe den, mor her elsker den, den minder mig om faster gudmor!!
Prinsessens nytårshat!! Spændende om hun vil have den på...
 Min kjole, er vild med det lilla glimmer!!

Min nytårshat... Vi fornemmer et tema, ikk?? :)
Værtindegaven ;)
Mit nyerhvervet Rie Elise Larsen papir! Minder mig om det forestående nytår...
Mine elskede to -  ser frem til at tilbringe endnu et fantastisk år med dem i 2011!

7 kommentarer:

  1. Så skulle der vist også være lagt i kakkelovnen til den helt fantastiske nytårsfest.
    Lækkert ser det ud.
    Rigtig godt Nytår
    hilsen Frk. Hverdag

    SvarSlet
  2. hvor er det sidste billede bare dejligt.
    jeg vil gerne takke for de mange dejlige indlæg, og gode idér vi andre kan nyde godt af.
    ønsker dig et glædeligt nytår.

    SvarSlet
  3. Pyh.. Jeg er da vist bagud;) Har hverken kjole til mig eller Karo klar - eller nogen form for hatte..:)
    Men jeres ser super fint ud - er vild med din glimmerkjole!!
    Ha' en rigtig god aften - vi blogges ved i det nye år.
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Jeg nyder at følge med på din blog.. og hvor er det skønt jeres nytårsdress.. Her er det lige knap klart.. men hatte og den skønneste pink paryk er erhvervet.. den sidste lige i aften:) Rigtigt godt nytår..

    SvarSlet
  5. Hold fast hvor bliver i bare flotte til den store aften, er vild med din lille hat :)

    Håber i får en super lækker aften, tak for i år.

    SvarSlet
  6. Åååååå for en LÆKKER Partyhatt i lilla!!!!! <3

    SvarSlet
  7. Selv tak! :-)
    Håber I havde en skøn aften i går - det er i hvert fald meget festlige outfits I har fundet frem :-)
    Godt nytår!

    SvarSlet