Søg i denne blog

søndag den 29. maj 2011

Dagen derpå.

 I går fik vi fejret mine forældres sølvbryllup og 2 * 50års fødselsdag med en fantastisk fest!! Aftenen kunne vi slet ikke have ønsket anderledes! Vi børn havde sammen givet en helt speciel gave. Den gave fortjener et indlæg for sig, så det kommer senere, når jeg lige har fået tilsendt nogle billeder fra min søster :)
 Vores 2 skønne børn i familien - min lille datter og min lillebror!! De ser et stort lys i hinanden :)
 Maden var suveræn!! Min favorit var desserten :)
Det var lige et kort pip herfra... Jeg skal nemlig se film med min forlovede :) jeg håber vi en dag kommer til at fejre lige så fantastisk et sølvbryllup sammen!!

4 kommentarer:

  1. De ligner jo sig selv, som jeg husker dem fra efterskolen!
    Stort tillykke til dem :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser de bare glade og lykkelige ud...skønne billeder...og TILLYKKE med dem:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Smukke, smukke billeder - sådan en sølvbryllups-fest hører også til blandt en af de bedste fester. Her i huset bliver vi helt forskrækkede, når vi komme til at kigge i vores ringe og finder ud af, hvor forholdsvis FÅ år der er til vi skal fejre kobberbryllup, tiden den går bare SÅ stærkt.
    Skal vi mon snart til at høre om bryllups-planer??? :D

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  4. Tillykke med dem :o) Knus fra Nanna

    SvarSlet