Søg i denne blog

søndag den 22. maj 2011

Dejlig weekend!

Weekenden er fløjet afsted - også selv med en fridag ekstra! Først konfirmation ved Troels søster fredag og så flere ærinder inde i Århus igår pga. mine forældres sølvbryllupsfest næste weekend. Derefter en fantastisk aften med god mad, lækker is og Partners-spil i samværet med et skønt vennepar som vi, efter en alt for lang periode med for lidt samvær, nu har fået kontakt til igen. I forbindelse med Lunas fødsel og bl.a. det at jeg måtte tage orlov fra mit studie og gå ud af min klasse, skabte desværre en afstand - men nu er vi klar til at at genopbygge vores nye gamle venskab, hvor vi nu hver især er :) så det blev til spil langt efter midnat, og vi havde gerne fortsat. Men der var også en lille frøken her søndag morgen. Så vi har været lidt trætte i dag, men fik energi ved at være på krappefangst ved Norsminde Lystbådehavn og derefter sluttede vi af med en is!

4 kommentarer:

  1. Skønne skønne billeder :O)

    SvarSlet
  2. Det var dog nogle dejlige stemningsbilleder..
    De fede farverige lysestager, Hvor kan de fås?
    Elsker solsikker .. Flotte glade billeder..
    KH Iben

    SvarSlet
  3. For hulan, nogle dejlige billeder. Sådan en weekend sukker jeg virkelig efter her i eksamenstiden :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle dejlige billeder.

    SvarSlet