Søg i denne blog

torsdag den 11. august 2011

Perler!

Kender du disse perler fra Tiger?? De har haft dem længe, men først nu har jeg fået købt dem, da en skøn veninde anbefalede dem. Og det er absolut ikke sidste gang!! De er intet mindre end fantastiske til små treåriges børnefingre... perlerne er store og så føler der 2 små nåle med, som ikke er spidse i enden.
1 pose koster 10,- og de findes i flerefarvet poser og også i nogle blandinger, hvor der kun er et par farver... fx. én med grønne og lilla perler... Dem må jeg vist lige ha en dag :)

9 kommentarer:

  1. Ja, kiggede lige på dem så sent som igår! :) De er super fede! Og fortrød faktisk også, at jeg ikke lige fik dem med hjem!
    Men det er jo bare en god undskyldning for at besøge butikken igen ;) hehe

    SvarSlet
  2. Ja, de er skønne og til en rigtig dejlig pris. Hvor ser Luna sød ud, det er vist et hit....opdager slet ikke fotografen ;o)

    SvarSlet
  3. Min dreng på 5 har faktisk lavet én til mig, som jeg synes er så fin, så den bliver brugt flittigt på arbejde. - og hver gang jeg har den på, får jeg fine kommentarer om hvor jeg har købt den.

    Utroligt, hvad man kan få for en ti´er

    SvarSlet
  4. Et andet godt tip til leg med perler med de små, er at bruge piberensere. Dem kan de små trække fx hamaperler henover og de voksne behøver ik at være bange for de stikker sig :) Det bruger vi i den vuggestue jeg arbejder i. Så har vi købt magnetiske låse vi kan putte på sådan at det også er nemt for børnene at bruge "smykkerne" bagefter :)

    /Kristina

    SvarSlet
  5. Hvor er det altså bare en yndig datter du har. Jeg er helt fortryllet af hende.

    Og sikke et smukt værelse hun har. Jeg gad da godt lige du kom og indrettede hos mig:-)

    SvarSlet
  6. Hvor er hun dygtig, den lille solstråle.
    STORT STORT tillykke med den lille spire i maven, det var da en fantastisk nyhed. Knus

    SvarSlet
  7. Hun er jo rigtig skøn - og ligeså kreativ som hendes mor :)

    SvarSlet
  8. De er nemlig rigtig fine træperlerne. Og hvor er Luna dog sød som hun koncentrerer sig. :)

    Kom helt i tvivl om hvorvidt jeg egentlig har fået lykønsket dig. Stort tillykke med graviditeten. Hvor er det da fantastisk. Og mon ikke bebsen bliver lige så køn og charmerende som sin storesøster. Jeg håber du får en rigtig god graviditet. :)

    SvarSlet
  9. Her i huset er de også blevet brugt flittigt. Fx til julegaver til bedsterne mm.

    SvarSlet