Søg i denne blog

torsdag den 22. september 2011

Det bliver....

...En lillebror!!!! Vi er simpelthen så glade efter, at have set at alt bare er helt perfekt :) Og så var der også en stor overraskelse... Vi venter nemlig en dreng :) :) :) Vi troede faktisk begge, at vi ville få en pige mere. Det er ikke nogen hemmelighed, at vi inden syntes at det kunne være så fedt med en af hver - og så har min kæreste altid haft et brændende ønske om også at få en søn! Men når vi nu havde en pige i forvejen var der jo nok størst sandsynlighed for det, samt at jeg bare altid har haft på fornemmelse, at vi ville få piger! Jeg er nok også en riiigtig tøsemor, så skal da lige vænne mig til tanken :) Men bare de,t at jeg nu kan forholde mig til hvad det er jeg bærer på - ja det er en helt fantastisk følelse!!!

Men vi er så lykkelige over, at han bare virker så sund og rask og at alt ser helt rigtig ud!!!

Nu er jeg helt færdig efter en lang dag på arbejde - med en tur på skejby sygehus og så tilbage og lukke SFO'en, derefter sidde og forberede oplæg i 2 timer-  for til sidst at holde forældremøde i 2½ time. Derfor skriver jeg også først nu et indlæg om vores meget veloverstået scanning :)

(Billedet er herfra)

54 kommentarer:

  1. Tillykke med kommende lillebror! Hvor skønt med en sund og rask dreng og at det gik godt :)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med den kommende lillebror.

    Det er bare helt fantastisk at kunne sige "han" i stedet for "det" om vidunderet inde i maven :-)

    SvarSlet
  3. tillykke - hvor er det bare fantastisk!!

    SvarSlet
  4. Ihh stort til lykke Christina (og resten af familien) :-) Det bliver skønt med en lille knægt!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Tillykke med lillebror i mavsen - så blev det drengebunken, du skal igang med :)

    SvarSlet
  6. Et stort tillykke med med jeres fine og raske dreng! Jeg var også ret sikker på, det var en pige, da jeg blev scannet, og kunne først slet ikke forstå, det virkelig er en dreng. Men nu, i uge 26, har jeg dog vendet mig til tanken, og glæder mig til at blive drenge- mor ;)...

    SvarSlet
  7. Glæd dig... Det er skønt med en af hver... Dejligt at han så ud som han skulle.
    Kh Mia

    SvarSlet
  8. Neeejjj hvor skønt, stort tillykke med kommende lillebror. Hvor er det dejligt, og vigtigst af alt, at han ser sund og rask ud.

    Her ville min kære mand også inderligt gerne ha haft en dreng... han så faktisk lidt trist ud da vi fik at vide lille Neel også blev en pige.... Men sådan kan det jo gå, nu skal vi ikke have flere, så vi må "nøjes" med to piger.

    Fedt er det dog at få en af hver.

    Endnu en gang STORT tillykke :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke. Vi venter også en dreng. Havde det lige som dig at jeg nok fik en pige. Men dejligt at vide hvad man bærer rundt på. MEN lidt trist er det nu at begynde at rydde op i alt Trines søde baby tøj og sælge ud af det. Kan ikke forestille mig at glæden ved at sy drenge tøj er lige så stor som at sy nuttede kjoler. Nu må vi se. Men stor ros til dine stof kollager i dit tidligere indlæg. Kan se at jeg nok må begynde at opgradere mine drenge stoffer. Ihvertfald igle fede sammensætninger.

    SvarSlet
  10. Gratulerer så mye:) Gutter er stas!
    Fikk du mailen med adressen min forresten? Det var jeg som klarte å gjette riktig farge på vannkokeren:)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke. Og sikke et drømmescenarie med en af hver, selvom det vigtigste jo er at barnet er sundt og raskt! Glæder mig tiol at følge dine projekter udi drengesager:)

    SvarSlet
  12. Tillykke !! Jeg har også en af hver, Grace fra dec 2009 og Kefas fra april 2011, jeg havde håbet det ville blive en pige igen for havde jo så mange pigeting og næsten ikke brugt jo da de er så tætte på hinanden, men scanningen viste tydeligt det var en dreng, og derefter jo mere jeg tænkte over det, jo mere glad blev jeg, og nu nyder jeg simpelthen synet af de to skønne unger, og jeg elsker at shoppe børnetøj så jeg fik jo også en god undskyldning for at købe nyt :-)

    SvarSlet
  13. Tillykke med den raske og fine "mave".
    Håber I trives og har det godt.

    SvarSlet
  14. Tillykke med den kommende lille prins.

    Her er det også en skøn lille dreng der er den mindste. :)

    Klem og fredagssmil fra Maria :)

    SvarSlet
  15. Tillykke med den kommende lillebror :) Vi venter også selv en dreng og når man først går på udkig så findes der så mange skønne ting til drengene også.

    Og dejligt han var velskabt. Det er dejligt at se sit lille vidunder i maven :)

    SvarSlet
  16. Tillykke med lillebror:) hvor er det bare skønt for jer og ja dejligt at få en hver. Jeg håbede også på en pige inderst inde men havde en ide om St jeg skulle være mor til drenge. Nu er de også kun drenge i Christians familie. Dejligt at et hele ser sundt og rask ud:)
    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  17. Tusind tak for jeres lykønskninger :) vi føler os meget priviligeret over at få en hver :)
    Ja nu er der jo godt nok en masse ting vi ikke kan bruge (da jeg gik all in med tøsefarver), men ja så giver det jo en mulighed for at shooooppe :) :) :)
    Og øhm ja, så er der jo liiige den der junoseng, som så nu skal males græsgrøn i stedet for lyslilla...

    SvarSlet
  18. Sissel, ja jeg fik din adresse og pakken er endelig på vej :)

    SvarSlet
  19. Kæmpe stort tillykke med Jeres kommende søn... ved selv hvor fantastisk det er at vide på forhånd hvad det bliver. Alt bliver på nogle områder meget nemmere at forholde sig til. Alt det man gerne vil have lavet til baby, er lidt nemmere, for man kan jo gå amok i de helt rigtige farver.
    Glæd dig. Det er skønt at have en af hver og det giver rig mulighed for at udvikle sine kreative evner på flere fronter.

    SvarSlet
  20. Tillykke Chris :-) Hvor er det dejligt at alt er fint og godt. :-)

    SvarSlet
  21. Tillykke med lillebror:-) Jeg har så været i den omvendte situation, da vi fik at vide at det var en lillesøster den gang jeg ventede Astrid. Når man har to drenge i forvejen, og har begge benene solidt plantet i drengeverdenen, så skulle jeg lige lære at forholde mig til lyserødt tøj mm.
    Men ja, det er en kæmpe gave at få lov til at få børn af begge køn:-)

    SvarSlet
  22. Tillykke med din lille dreng i maven. Det er dejligt med en af hver :-)

    SvarSlet
  23. Hjertelig tillykke med drengebarnet. Og dejligt at høre at han er sund og rask.

    Lillebrødre er noget helt særligt, er glad for min, der nu er 29 år. Så Luna kan glæde sig, jeg er sikker på at hun bliver en pragtfuld storesøster.

    SvarSlet
  24. Jaa, hvor fedt!! Det er (også) sejt at være drengemor :D

    Knus Mia

    SvarSlet
  25. Ej hvor dejligt - og STORT tillykke med lillebror :-)

    SvarSlet
  26. Ej hvor dejligt med veloverstået scanning..!:)
    Og hvor spændende med en lillebror - stort tillykke til jer alle sammen..;)
    Sig endelig til hvis du vil af med nogle af dine fine tøsestoffer - er ved at samle ind til et patchworkprojekt til lillesøster;)
    Ha' en dejlig dag - forhåbentlig ikke så travl som i går..
    KH Anne

    SvarSlet
  27. Tusind tak alle I søde mennesker :) Nu er jeg jo kommet lidt på prøve ift kreative projekter og drengefarver ;)

    SvarSlet
  28. Hej Anne :)

    Jeg skal til at lave stofpakker til salg (Nu har jeg jo alligevel alle stoffer ude i en stor pærevælling) og der havde jeg faktisk tænkt på dig ift at jeg nu nok lige så meget kommer til at bruge drengestoffer, og derfor nok kan undvære lidt af de fine pigestoffer :)jeg skriver lige til dig, når jeg har et overblik over det!!

    SvarSlet
  29. Tillykke! Hvor bliver det spændende! :D

    SvarSlet
  30. Stort tillykke herfra også. Da jeg ventede Thore lå det i min forestilling at jeg skulle have en pige, men jeg må sige, at det oversteg alle forventninger at få en dreng :)

    Tillykke igen!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  31. kæmpe tillykke!!!! - det er også fantastisk at opleve både en søn og datter.. og ikke mindst det forhold der opstår mellem søskende:-)

    SvarSlet
  32. Fantastisk ;o) Tillykke med den dejlige nyhed om en lillebror ;o)

    SvarSlet
  33. Hjertelig tillykke med den dejlige nyhed og en veloverstået skanning

    SvarSlet
  34. Stort tillykke med den veloverstået scanning:)

    SvarSlet
  35. STORT tillykke med lillebror.. Hvor er det bare dejligt for jer :)

    SvarSlet
  36. Hvor skønt med en af hver, her fik vi drengen først - og tro mig, når man lige har vænnet sig til det ikke blev en pige, så er det bare fantastisk ;o) Jeg fik så pigen i anden omgang, og fik lov til at gå tøsefarveamok - det var faktisk svært, nu havde jeg lige vænnet mig til alle de skønne grønne, blå, orange, turkise osv fede drengefarver ;oD - Er forresten helt vild med mange af de fine stoffer fra både drenge og pigebunken, må holde øje med dine kommende stofpakker.
    Et stort tillykke herfra.

    SvarSlet
  37. Tillykke med det. Så skal I til og tænke i drengenavne.... spændende bliver det ihvertil fælde.

    SvarSlet
  38. Jubii en lillebror. Stort tillykke :)

    SvarSlet
  39. Stort tillykke med den kommende lillebror! :) Glæder mig til at se mere!

    SvarSlet
  40. tillykke med prinsen :)

    drenge er skønne har 4 og de er letter at håndtere end min datter :)

    SvarSlet
  41. Tillykke! Alle børn er jo heldigvis bare sig selv, men pige- og drengesøskende lærer hinanden en masse om hinanden, og det er altså ret sjovt at følge med i på sidelinjen, så du kan godt glæde dig. Go weekend, mvh Louise

    SvarSlet
  42. Tillykke!! Venter selv en dreng :)

    SvarSlet
  43. Til lykke.
    Fantastisk.
    Og så lige en af hver.

    Karen

    SvarSlet
  44. Stort tillykke. Jeg er selv drengemor og det er fantastisk:-)

    SvarSlet
  45. Ih, hvor spændende med en lillebror. Har I tænkt på navne til ham?

    SvarSlet
  46. T I L L Y K K E
    Hvor dejligt for jer :-)

    SvarSlet
  47. Tillykke med lillebror. Vi er også så heldige med en af hver, og selv om det er en kliché så er det bare så sjovt at se hvor stor forskel der er på kønnene! Nu venter vi nr. 3, og jeg har ingen idé om hvad maven gemmer på. Vi vil så hellere ikke vide det - det må blive en overraskelse når den lille kommer til verden. Held og lykke med resten af graviditeten.
    Kh Karen

    SvarSlet
  48. Hej krudtuglens mor
    Vi vil gerne give dig en blogaward
    Knus Karoline og Katrine
    Du kan læse mere på vores blog kreative-os
    P.s. Tillykke med drengen

    SvarSlet
  49. Tillykke med lillebror, jeg er selv ældste barn og har en lillebror Ü

    Glæder mig til at se dine drenge kreationer Ü

    SvarSlet
  50. Stort tillykke med lillebror! :D

    SvarSlet
  51. Tillykke :)
    http://gossip-xoxo-girl.blogspot.com/

    SvarSlet
  52. Stort tillykke med bebsen.. Hvor dejligt for jer!

    SvarSlet
  53. hej vis du har tid og lyst har jeg sendt dig en award
    svar mig på min blog eller vis du vil vide mere
    karo-s.blogspot.com

    SvarSlet