Søg i denne blog

mandag den 10. oktober 2011

Kreaværelset!!

Med kærestens lidt jokende "trussel" om at kreaværelset skal bruges, ellers ryger det - ja så måtte jeg jo se at komme i gang med at få det endeligt ryddet op og indrettet, så jeg føler mig inspireret og primært sidder derinde og er kreativ og ikke ved køkken- og sofabordet :)
Så igår skulle det være - de mange ting på bordet blev sorteret, jeg fik sat fint pynt op på vægge og skabe, tapeseret stole og stikkontakter - idé fra Lis, ja de grå stikkontakter er da så meget federe med papir på!!
Nu hvor barslen starter om præcis 2 måneder - ja så er det sgu fedt at have udsigt til en masse fede timer i dette rum!!!

33 kommentarer:

  1. Hold nu op... det ser jo helt fantastisk ud:) Mon ikke du nok skal få brugt nogle gode timer i det rum:)

    Tjek også min giveaway, tænker den lige er noget for dig:)

    SvarSlet
  2. Hold nu k... hvor er det bare et fedt krea-rum du har fået lavet - er så vild med alle de farver og pynt! Man kan da ikke andet end blive inspireret og komme på gode ideer i det rum! Jeg kan godt forstå du glæder dig til barslen og til at tilbrunge timer i dit krea-rum!!! :-)

    Misundelse her fra (på den gode måde) ;-)
    Frk.Munk

    SvarSlet
  3. Ejjj hvad jeg dog ikke ville gi for sådan et rum.

    SvarSlet
  4. hold op et farveorgie :) Det må da være skønt at have sådan et rum. Jeg har godt nok et kontor til lektielæsning, men det skal væres Sønnens værelse så snart jeg er færdig så jeg har ikke gjort noget ved det andet end at sætte møbler ind. Det er lidt kedeligt.
    kh Emma

    SvarSlet
  5. Sikke et skønt krearum du har. Sikke lækre farver og hvilken orden :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Super fedt rum. Sådan et gad jeg virkelig også godt have! Og jeg elsker alle farverne. Det er da lige til at blive inspireret af.

    SvarSlet
  7. Hold da helt op en lækker hule du der har fået dig. så bliver du da vist at finde her fremover i stedet for køkken og stue. rigtig god fornøjelse !!

    SvarSlet
  8. Uhh hvor ville jeg næsten give mig højre arm for at du lige kom og gjorde mit rum lige så lækkert. Hvilken orden. Måske jeg skulle tage ved lære på det punkt :-)
    Glæder mig til at se hvad du får tryllet frem derinde.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare ualmindelig hyggeligt!! Nu sukker jeg endnu mere efter mit helt eget kreaværelse :-)

    SvarSlet
  10. Det er godt nok et vildt fedt rum du har dig der... det ville jeg også våge over hvis jeg havde... så fedt... du må finde mange lækre inspirationsting der inde...

    Super fine de også er de der træer du har malet... det tror jeg da ku være en ide til børneværelset her.... Må straks forelægge det for manden...

    Og træerne oven på stikkontakten, er det et du selv har lavet eller hvordan???? Det er jeg vild med.

    FEDT RUM

    SvarSlet
  11. Wauw wauw wauw hvor er det bare HEEEEELT vildt fantastisk. Sikke al den kreativitet det indbyder til WOW!!

    SvarSlet
  12. Hold nu op hvor er det bare et FANTASTISK rum. Misundelse er en grim ting - men jeg indrømmer - jeg er grøn af misundelse!!! Men på den gode måde;-)
    Jeg ønsker mig sådan et dejligt krea-rum til jul;-)

    SvarSlet
  13. Så lige dit indlæg om farvekoder, må man spørger hvilken farvekode vitrineskabet på væggen har ?

    SvarSlet
  14. Hold nu fast et lækkert og inspirerende rum! Er helt sikker på, at du nok skal få lavet en masse lækre sager derinde. Mit krearum bliver indraget, da vi også venter nr. 2 til februar. Så jeg skal have fundet på kreative løsninger, da jeg nu skal ind og være på vores depot... Tak fordi du deler billeder og ideer!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  15. Der ramte du lige et ømt punkt. Jeg har stadig ikke fået indrettet min kreaplads i soveværelset - hverken bord eller gulv er til at få øje på derinde, så jeg sidder også altid ved spisebordet og syr. Men NU skal det altså til at være...tak for sparket:)

    SvarSlet
  16. How lovely room! I just love all the colours, fabrics and all!!!

    SvarSlet
  17. Hvor ser der bare hyggeligt ud. Der kan man vel ikke andet end blive inspireret :)
    Tror det er det der skal til for at få mig selv i gang igen. Kniber med tid i øjeblikket, men det kunne jo være et nytårsløfte at shine kreaværelset op ??? :)

    SvarSlet
  18. WOW!!!! Et fantastisk værelse du der har fået lavet til dig selv - Selv har jeg "kun" en afdeling i stuen, i en udbygning, og den er indtil videre indrettet som resten af stuen - men efter at have set dit værelse, tror jeg der skal nogle farver ind i min afdeling ;) Man kan da kun blive indspiret i sådanne omgivelser. Tillykke med det, nu kan manden da kun lade dig beholde dit krea-rum :)

    Og forresten, tusind tak for en fantastisk surprice stofpakke, de er alle SÅ fine ;)

    SvarSlet
  19. Søde det værelse er i sandhed DIT !!! Tillykke med det der er ikke noget som det rette rum at udfolde sig i.

    Knus

    SvarSlet
  20. Som jeg netop har skrevet på en anden kreablog også hvor der også blev vist kreaværelse frem så står det altså meget højt på prioriteringslisten over rum i et kommende hus, som jeg forhåbentligt selv skal tegne når jeg er færdiguddannet som konstruktør.

    Jeg er totalt misundelig!!!

    Kig forbi min blog og deltag i konkurrencen om et armbånd og ørerige :) Jeg har nemlig en give away kørende.

    SvarSlet
  21. This is the most beautiful crafting-romm i have ever seen! There are so many lovely details.
    *Viele liebe Grüße*
    Eva from Germany

    SvarSlet
  22. WAUW!!!
    Og hold da op hvor er det fedt! Jeg ved godt misundelse er en grim ting, men man kan nu ikke lade være med at være bare LIDT misundelig... :)

    WAuw igen og god fornøjelse :)

    SvarSlet
  23. Hold da op, hvem der bare havde et helt rum til bare krea... Så flot og inspirerende. Og den med stikkontakterne, den tyvstjæler jeg lige :)
    Kh

    SvarSlet
  24. ej så stopper du! Der er ALT for ryddeligt, kan du så komme i gang med at rode lidt igen så det ser ud som om du bruger det ;o) Måske jeg skulle udfordre mig selv lidt og lægge billeder på min blog af mit rode- øh krearum! Damn jeg kan ikke se bordpladen mere... God stil Christina

    SvarSlet
  25. Hold k***, hvor er det hyggeligt!!!

    SvarSlet
  26. Hvor har du gjort meget ud af det. Det ligner næsten en forretning - en meget lækkert indrettet én. Tillykke med dit fine rum.
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  27. Hej hej!

    Åh så fint! Vilken ordning...Inspirerande!

    SvarSlet
  28. Tusind tusind tak for alle jeres kommentarer :)

    Lige en kort bemærkning til det med orden - ja det holder altså nok heller ikke så længe, når rummet først bliver brugt... Men hey, godt man lige fik taget billeder inden :)
    Vi har kun tre værelser, udover en stor stue på førstesal. Så lillebror kommer ind til os til at starte med og så skal begge børn derefter dele værelse nogle år, indtil vi går i gang med noget renovering af hus samt projekt garage/værksted/krearum... Så vi har prioriteret at jeg har mit eget rum nogle år endnu...derfor måtte jeg også hellere få det færdigt, så jeg kan tillade mig at besætte et helt rum ud af tre ;)

    Lige til spørgsmålene:
    *Træet over stikkontakten er bare fra noget papir med træer, hvor jeg kun havde den ene, som jeg har klippet ud og limet direkte på væggen :)

    *Farvekode til vitrineskabet har jeg desværre ikke, da skabet er købt sådan i en genbrugsforretning...

    Igen tak for jers kommentarer - fedt at vide at andre kan lide det - så er det jo ikke helt tosset det jeg har lavet :)

    SvarSlet
  29. Ej, et fantastisk krea-rum, du har dér. VIL OGSÅ HA, VIL OGSÅ HA! :o) Men med små børn vil jeg også sige til det der med rodet; at nogle gange må man vælge mellem rod+færdige projekter ELLER orden+ingen fine nye ting fra hånden. Tiden er kort sagt ikke til begge dele, sådan er det herhjemme, så jeg vælger lidt til den ene eller anden side :o)

    SvarSlet