Søg i denne blog

torsdag den 5. januar 2012

Hamaskilt!

Udelukkende inspireret af Ullas perleskilt, fik jeg inden barslen lavet dette navneskilt til Luna! Det hænger nu så fint på hendes dør! Lillebror skal også have et, når han engang rykker ind på børneværelset. Vi har nemlig besluttet, at de skal dele værelse de første par år. Vel og mærket hvis det fungerer! For ellers må jeg jo opgive kreaværelset, indtil vi får bygget til engang :) men til at starte med, giver vi det et forsøg, for værelset er ret stort!

8 kommentarer:

  1. Der er også fint :)
    Jeg lavede det fineste rensdyr med gevir til julepynt. Manden var ret glad at der endelig var brug for hans store tunge historiebøger.. de er fortræffelige til at lægge perleplader i pres under :)

    SvarSlet
  2. Jeg havde faktisk også en ide om rensdyr... det nåede jeg så ikke :)
    Ha ha godt de tunge bøger også kan bruges til andet end at samle støv, som de typisk gør :)

    SvarSlet
  3. Lækkert..:) Jeg har også gang i et til hver af tøserne - det er bare strandet lidt på manglende perler g en del barnedåbsforberedelser..;)
    Vi har også kun tre værelser og er også i gang med overvejelser om de skal dele eller Frida og jeg skal dele..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Hvor fint og en god idé :o)

    SvarSlet
  5. Anne; jeg er også spændt på hvornår jeg får lavet et til Lillebror, for skal lige være helt sikker på vores hemmelig navn, og så derefter er der nok en masse andre projekter og barnedåb der kommer ind på to-do-listen :) det tager alligevel lidt tid!

    Frk. Poulsen; Tak skal du ha, ideen er jo Lullabys, men det er jo skønt at blive inspireret :)

    SvarSlet
  6. Så fint, og rigtig god ide - selv har jeg gang i at sy navneskilte til ungerne, bare ikke lige nået så langt at jeg kan vise dem endnu ;)

    Har lige sparket min første give-away i gang, måske du har lyst til at deltage - Min Luna har prøvekrammet og godkendt den ;)

    SvarSlet
  7. Så fint. Elsker HAMA perler! De er geniale.

    SvarSlet
  8. Med lidt fantasi kan man jo nærmest lave alt i HAMA-perler... :-)

    SvarSlet