Søg i denne blog

tirsdag den 27. marts 2012

Aktivitetsstativ - bygget af min handyman(d)!

Tadaa, se lige her! Ja - jeg er SÅ begejstret for min kærestes projekter! Vi nyder godt af hinandens kreative kunnen, og dette stativ har han helt selv designet, bygget og malet... Han fortalte mig om hans ide til udseendet og jeg syntes bare det lød så fint... og er helt vild med resultatet og genbrug af den blå farve, fra Kalles juno-seng... som jeg da vist ikke har fået vist frem?? Men nå, her er i hvert fald Kalles aktivitetsstativ :) færdig samtidig med at Kalle er begyndt at fægte med armene og daske til legetøjet!
Vi har en masse forskellige lamaze-ophæng, så vi kan skifte legetøjet en gang i mellem, så han kan se på lidt forskelligt...

8 kommentarer:

  1. Super godt gået, hvor er det fedt. Ros til din kæreste.
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare fint!
    Jeg kan godt forstå, at du er stolt af din dygtige kæreste :-).
    /Maj

    SvarSlet
  3. Wow, hvor er det flot. Hvor er du heldig at have en mand, som helt på eget initiativ laver sådan noget...
    /Eline

    SvarSlet
  4. Han ER altså eddermame også handy ham manden, du render rundt med!! Skide fin - altså stativet :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare flot - skulderklap til din handymand:-)

    SvarSlet
  6. Wow... Det er godt nok en dygtig handymand, du har derjemme!

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet