Søg i denne blog

torsdag den 1. marts 2012

Skønne gaver #2

Min søde veninde Michella har også været på barselsvisit med hendes kæreste og to skønne børn.De havde taget en masse skønne gaver med :)
Luna og Kalle fik hver en bamse og strikkede strømper, og så fik Kalle og så fik Kalle også en hjemmestrikket vest, en Ejsikkelej ugle-bluse og en rangle fra Askeladen i Århus.
Og så fik jeg noget helt særligt....en smuk hjemmesyet ringslynge!! ÅHH jeg blev glad! Har jo prøvet at sy en selv, men jeg er ikke helt tilfreds med den.... og så er min svigerinde suveræn til det med at sy slynger og bære sine børn :)
Fantastiske gaver er også kommet med posten fra dejlige kvinder <3

1) Heldragt, hjemmestrikket vest og en lille pus fra Wenche!
2) Kalle-navnre-ranke fra Louise!
3) 2 suttesnore fra Mette!
4) Vest fra Laura!

Jeg knuselsker hver eneste gave og er varm om hjertet over alle de dejlige mennesker i vores liv <3 Vi har simpelthen fået så mange lækre gaver, og jeg er VILDT begejstret over, at folk lige har vidst hvad vi (jeg især) kan lide ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar