Søg i denne blog

onsdag den 18. april 2012

Projekt dukkepusletaske alla Frk. Høiriis

For noget tid siden tilbragte jeg en hel dag hjemme ved min hjertesvigerinde sammen med Kalle. Dagen stod på max hygge, stof, baby snak (nyfødte Kalle og ufødte fætter), mad, kaffe og så et helt særligt projekt! Jeanettes veninde Anne skulle snart have sin datter døbt, og det krævede en speciel gave, som min svigerinde virkelig havde gennemtænkt ned til den mindste detalje :)
En dukkevogn med dukke, sengetøj, hæklet tæppe og små bamser og så skulle jeg lige hjælpe med et "lille" projekt :) nemlig en dukkepusletaske! Min svigerinde syede - jeg vejledede imens, samt strøg, gave baby Kalle mad, satte synåle i, puttede baby Kalle, klippede kanter og skiftede baby Kalle :)
Det færdige resultat blev SMUKT og kan ses lige her!!
Min svigerinde havde termin i mandags og kan "poppe" hvornår det skal være! Jeg glæææææder mig helt ustyrlig meget og er ved at få pip over at vente!!! Men han kommer jo snart uanset hvornår det bliver :) så husk lige at deltage i hendes "hvornår-føder-hun" give away, der er to skønne gaver på højkant!!

3 kommentarer:

  1. Amen hold nu op hvor er det yndigt...
    En heldig lille pige...
    Kig evt. på min blog, hvor jeg har en lille giveAway ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Så flotte stoffer. Blir kjempefint!

    SvarSlet
  3. både mor og iben blev glade ...

    SvarSlet