Søg i denne blog

torsdag den 28. juni 2012

Find mig på Instagram!

Mens vi har holdt ferie og også under forberedelserne inden, er der ikke blevet blogget så frygtelig meget... men er begyndt at bruge Instagram og er noget så begejstret for det!
Find mig ved at søge på krudtuglensmor :)

Ift. bloggen har jeg planer om at vende stærkt tilbage fra næste uge, og forhåbentlig komme i gang med at blogge endnu oftere! Ferien har været så godt for sindet og vi har slappet fuldstændig af.

Vores dejlige nabopige der blev ramt i hovedet af en hest tilbage i maj, er virkelig sluppet ufattelig heldigt! Der er blevet holdt en hånd over hende den dag. Og så er hun en FIGTHER uden lige og lægerne har været FANTASTISKE! Hun er på genoptræningscenter nu og det tegner så godt, og det tyder ikke på at der er de store mén <3 Vi håber og krydser alt for at der ikke kommer noget senere!!!

4 kommentarer:

  1. Så godt å høre det ser ut til å ordne seg for den stakars jenta!

    Du er herved lagt til på Instagram! :)

    SvarSlet
  2. Ej hvor dejligt at høre - har sådan tænkt på hende.
    Kender det andet så glæder mig til du er tilbage på bloggen:)

    SvarSlet
  3. Lyder rigtigt godt med nabopigen. Jeg har også været ret berørt af din fortælling om hende. Så godt at hun slipper heldigt fra uheldet :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Hvor er det pudsigt.. Havde dårlig samvittighed fordi jeg ikk havde fået skrevet tak for den tilsendte sommerkjole-som er noget så vidunderlig-og så tænkte jeg, at nu ville jeg gøre det på dit nyeste indlæg og samtidig spørge til den lille pige. Og så læser jeg netop om hende i dette indlæg. Jeg har tænkt så meget på hende og ventet utolmodigt på en up-date om hendes situation.
    Hvor det dog glæder mig så utroligt meget at høre om hendes fremskridt! Nogen har heldigvis holdt hånden over den lille engel, alt andet havde også været ubærligt!!
    Jeg holder fortsat mine fingre krydset for hende og glæder mig til at du fortæller at hun igen er hjemme hos sin familie og kan lege med Luna igen!
    Et stort tak for kjolen også:-)
    Kh Michelle

    SvarSlet