Søg i denne blog

torsdag den 16. august 2012

Cupcakes alla Krudtuglens mor!

Har de sidste to dage haft besøg af min dejlige veninde. Det betød kæresteaften tirsdag, hvor Troels og jeg var i bio, mens hun passede ungerne :) barselsgaven fra hende var bl.a. biobilletter med sodavand, popcorn og slik samt børnepasning. FANTASTISK ide, hvis du spørger mig!!
Igår var hende og jeg så afsted - denne gang til cupcakekursus hos Julia på cupcakefabrikken i Århus :) Simpelthen så fedt kursus og Julia er virkelig dygtig og fuld af ideer!! Hendes fine fine bog med opskrifter, skabeloner og gode tips kan købes lige her :)
Mine kager:
Uglekage til Krudtuglens far ;)
Hello Kitty kage til krudtuglen :)
Skykage til Krudtuglens mor :)
 Blomstkage til ... tja hvem der nu kommer først af moren eller faren ;)
Mopsekage til svigerinden ;)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine....mums;)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn veninde du har! Og nøj nogle lækre cupcakes! Hvis du får lyst til at lave flere men simpelthen bare ikke gider spise dem, så kan jeg sagtens hjælpe til :D

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine Christina;)

    Kommer dine søde børn og dig snart og besøger os?!

    SvarSlet
  4. For en fin gave å få og lekre cupcakes :)

    SvarSlet