Søg i denne blog

mandag den 13. august 2012

Hverdag igen!

Efter en søndag hjemme igår og dejlig afslutning på ferien, hvor vi fik malet legehuset anden gang, ja så er vi nu tilbage i hverdagen! Det er heller ikke af vejen ;)
Luna er dog i dyb søvn nu - sådan en dag i børnehave efter tre ugers ferie trætter!!
Hun er begyndt at interessere sig meget for mine kreative projekter - og vil meget gerne selv være med - især for at lave gaver. Ligesom moren elsker... Her ét armbånd til farmoren!
Vi er i gang med gaver til vores fætter Elliots kommende dåb - og hun går virkelig op i det ;)
Min dejlige basse-bum! Skønt med lidt tosomhed igen - bare ham og jeg!

3 kommentarer:

  1. Lækre børn! ;)

    Sommerhilsner
    Christina

    SvarSlet
  2. Jeg må give Christina ret, hold k... nogle smukke og charmerende børn I har :-)

    SvarSlet
  3. Kønne børn I har - det er så hyggeligt når de kan være med til de krea-projekter man laver. Selvom jeg også synes det er sjovt at bygge med lego med Emil, er det fedt når han gider at lave noget kreativt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet