Søg i denne blog

lørdag den 1. september 2012

Gaver til den lille fætter på hans dåbsdag!

I dag er vores lille nevø/fætter Elliot blevet døbt! Vi har virkelig gået meget op i forberedelserne op til, og tænkt mange tanker omkring hans gaver :)
Vi lavede kreative kort, et til Elliot og et til hans forældre! Med digte herinde fra :) Lavet på hama maxi perle-figurer!
Flagranke med DUNS-stof og hans navn applikeret!
Indeni pakken var et maleri, som jeg har malet til ham med vandfarver i str. 70*90
En hæklet Kong Babar freestyle er blevet  til - hans mor  er nemlig ret vild med den kære elefant, som hun har set en del i hendes barndom!
En fin rund æske med papir og Elliots navn! ...
...Og den indeholdt denne fine puttevogn, som jeg har fundet på et loppemarked!
Gaverne samlet i papirspose!
Min svigerindes yndlingsmærke DUNS har lavet nyt sengetøj, og det er som designet til hende, så det skulle han selvfølgelig have, som den gave vi havde købt ved siden af hjemmelavede gaver og loppefund!

Men stay tuned, det var ikke det eneste han fik... Jeg havde begivet mig ud i at lave en stor fondantkage, formet som ugle. Så den kommer der også billeder af herinde :)
Noget der også kommer billede af, er en helt særlig gave fra min kæreste til hans lille nevø, noget han selv har lavet i træ:)

7 kommentarer:

  1. Ei altså hvor nogle fine gaver :-) Spændende med de andre overraskelser :-) Dem glæder jeg mig til at se :-)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejligt personlige gaver. Er så vild med dine glade malerier!
    Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  3. Lækre gaver!! Sengetøjet er bare SÅ fint!!

    SvarSlet
  4. Skønne gaver!
    Havde din svigerinde ikke også en blog? Synes ikke jeg kan finde den mere...

    VH Laura

    SvarSlet
  5. Waaauu siger jeg bare!! De kan KUN blive glad for alle de fine og personlige gaver. Der ligger virkelig kærlighed bag!! Super fint :-)

    SvarSlet
  6. Nu har jeg jo set det hele på Instagram, og det er bare helt utroligt! Sikke heldig lille Elliot er at have jer som familie.

    SvarSlet