Søg i denne blog

tirsdag den 16. oktober 2012

Bukser til fætter (og en meget nysgerrig bandit!)

Sidste uge var fyldt op af sygdom og en tur til mine forældre i Sønderjylland (hvor jeg tog hjem før tid, pga. syge børn. Troels var nemlig derhjemme det meste af sidste uge, for at hjælpe med at rive mine forældres sommerhus ned, fordi der skal bygges et nyt op!) Derfor har der været lidt stille her på bloggen.
Vi skulle ha' været i babybio med min svigerinde og hendes dejlige knægt, og der skulle han have haft sine første tante-bukser. Vi har fået rigtig meget faster-tøj til vores børn efterhånden, og nu er det fedt at kunne give noget hjemmesyet tøj til hendes dreng :)
Kalle var lige lidt for nysgerrig, da jeg tog billeder, så han måtte op og se hvad der lå på bordet ;)

4 kommentarer:

  1. Super søde bukser! Jeg er vildt med farverne på dem! Og ham der, banditten, han er så kær! Man kan bare ikke lade være med at smile :o)))

    SvarSlet
  2. de er da også bare super skønne :-)

    SvarSlet