Søg i denne blog

fredag den 12. oktober 2012

Disney On Ice 2013 - Så er der fest! (Sponsoreret indlæg)




Herhjemme er Luna fuldstændig pjattet med Disney prinsesserne lige nu. Da hun var mindre var hun længe i en Mickey Mouse fase :)

Derfor er hun helt oppe at køre over, at vi til februar skal til en kæmpe Disney forestilling... PÅ IS! Hvor mere end 50 kendte Disney-figurer danser og fester rundt på skøjter i forestiilingen "Disney On Ice - Så er der fest"! Showet kommer både til Stadium Arena Fyn og Ballerup Super Arena i vinterferien. Temaet er fest, ferie og højtider og vi får både Disney prinsesserne, Mickey og Minnie Mouse, Anders And, Fedtmule, Mulan, Lilo, Buzz Lightyear og mange mange flere at se!

I Ballerup er forestillingerne onsdag den 13. og torsdag den 14. februar. Hver af disse dage kører showet tre gange - kl. 11.00, 15.00 og 19.00.

I Odense er det lørdag den 16. februar og søndag den 17. februar. Om lørdagen er der tre forestillinger kl. 11.00, 15.00 og 19.00. Om søndagen er der to forestillinger - kl. 11.00 og 15.00.

Showet er med dansk tale og sang, men alle de medvirkende skøjteløbere er en del af et specielt udvalgt internationalt team.

Udover billetter, har vi modtaget et super fint Disney Magasin med flotte billeder fra showet og små tekster til samt en Mickey Mouse bamse, klistermærker og et postkort!

Du finder deres facebookside her og lige her har du lige nu mulighed for at vinde 4 billetter :)

Her kan du købe billetter til alle forestillinger, priser fra 202-470 kroner pr. person.

Hold nu op vi glæder os!!! Måske det også var noget for dig og din familie???

6 kommentarer:

  1. Man behøver skam ikke være barn for at elske Disney. Jeg er stor stor fan og har heldigvis nogle skønne venner der hat været med mig hver gang showet har været i Danmark. SÅ flot oplevelse.

    SvarSlet
  2. Vi var i odense og se det sidste år med den store, og hold da op et fedt show. Emma elskede det. I år er Freja så stor så hun også skal med, så planen er da helt klart vi skal afsted igen i år.

    SvarSlet
  3. Tak for tippet, jeg har en niece jeg gerne vil gi' en særlig fødselsdagsgave inden så længe. Mon ikke hun skal med ind og se det! Havde ikke hørt om det før.

    SvarSlet
  4. Som udgangspunkt er jeg ikke vild med sponsorerede indlæg, men synes alligevel at der er mange spændende ting på din blog, så leg bliver lidt hengende :o)
    Kh Elena

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå i glæder jer!
    Så det i København i starten af året, og var fuldstændig tryllebundet hele vejen igennem :)
    Selvom jeg nu er 26 er jeg stadig vild med alt der hedder disney (det tror jeg aldrig man bliver for gammel til)

    Håber i får en helt uforglemmelig oplevelse!
    Glæd jer glæd jer glæd jer :)

    SvarSlet
  6. Vi bestilte billetter allerede, da de åbnede for salget. Så til februar tager Lucca og jeg på tøsetur til Odense - og nøj, hvor vi glæder os :)

    SvarSlet