Søg i denne blog

fredag den 2. november 2012

Skøn leg med Lego Duplo Zoo! (Sponsoreret indlæg)

Vi har fået en gave fra Lego - nemlig deres superfine og store Lego Zoo!
Både jeg, min kæreste og nu også vores børn elsker Lego Duplo, og vi har noget forskellig lego i forvejen, bl.a. byggeklodser, bondegårdsdyr, Brandstation og så lego helt tilbage fra vores barndom, hvor dyr og mennesker havde et meget mere enkelt udtryk. Hvilket jeg også synes er rigtig fint, men kan nu godt lide lidt flere detaljer, og også det bredere udvalg. Især de mange forskellige dyr i denne store Zoo-pakke har imponeret mig, samt det tilbehør i foder, hegn, rutsjebane m.m som fulgte med.
Lego har også lavet den fineste app, som vi faktisk havde downloadet, før vi blev spurgt om vi ville teste. Luna er noget imponeret over at finde ud af, hvad dyrerne spiser og hvor de bor. Så det bliver jævnligt spillet :)
Det er helt vildt, hvor meget forskelligt Lego Duplo, man faktisk kan få den dag i dag. Se bare her :)

2 kommentarer:

  1. app´en til mobilen er min niece og nevø og helt vild med.. :D

    SvarSlet
  2. Har lige fundet din blog via Tine/Nummer 99. Hvor har du nogle skønne unger og mange kreative ideer.

    Jeg vil blive glad hvis du også har lyst til at kigge med hos mig - er helt ny i dette spændende univers.

    SvarSlet