Søg i denne blog

søndag den 18. august 2013

Hello there!

Gud hvor er det mærkeligt at være tilbage efter over 4 mdr.s fravær! (kunne knapt nok huske hvordan jeg kom herind)!
Men bloggen har længe luret på mig... og har fået en hård konkurrent i instagram (krudtuglens mor)!

Jeg har haft tænkt den tanke, om det så skulle være slut med bloggen... men har ikke haft mod på eller lyst til helt at trække stikket ud!

Og kreativ er jeg stadig, så har forsat ting jeg gerne ville vise jer :)

Dog har sommeret været præget af en sort sky herhjemme - for i juni måned blev jeg ramt af meningitis (hjernehindebetændelse) og kæmper fortsat for at blive helt rask! Men jeg blev mildt ramt og det blev opdaget tidligt, så jeg er blevet lovet helt rask på sigt!! Nu går jeg hjemme og er sygemeldt, og håber på at det ikke varer for længe, før jeg kan komme tilbage til mit højt værdsat job og kollegaer!

Måske at dagen i dag kan være startskuddet til flere indlæg fra min side af!

9 kommentarer:

  1. Kære Christina,
    velkommen tilbage!

    Jeg er ked af at høre, at du har haft meningitis - det lyder ikke rart. Håber at du snart er ovenpå igen :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Det var da ellers noget af en omgang :0(

    Men velkommen tilbage :0)

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage og godt at høre at du er i bedring. Tror generelt blogland har holdt sommerferie i IG land, men langsomt begynder folk at komme tilbage.
    Godt nok er IG nemt og hurtigt, men blogland er mere detaljeret;)

    SvarSlet
  4. Hej Christina - og velkommen tilbage,

    Ja. Der er vist mange, der har "drejet nøglen rundt" og er istedet gået over til Instagram. Jeg er ihvertfald delvist gået den vej.
    Men hvor er det rart, at høre, at du er ved, at være rask igen. Sikke da en omgang!

    Rigtig god bedring - forsat! :)

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  5. Dejligt at se at du er tilbage igen, selvom jeg jo bare har fulgt dig på IG istedet :-) men ja som linsens siger er der bare mulighed for flere detaljer her i blogland.
    Håber snart du kommer helt på toppen igen.

    SvarSlet
  6. Dejligt at se dit indlæg, men som så mange andre følger jeg dig også på IG og ja IG har fået en god plads hos mange, men synes jeg har svært ved at slippe min blog helt, der kommer små perioder hvor der er lidt stille men efter 1 max 2 uger dukker jeg op igen. Se du bare at blive rask og blog med god samvittighed når du har overskud

    SvarSlet
  7. Godt at høre fra dig igen.
    Pyh, sikken en skidt sommer for dig.

    God bedring, og begynd nu ikke på jobbet for tidligt.

    Glædelig august.
    Kirsten

    SvarSlet
  8. Puha. Det lyder som en grim omgang. Dejligt, at du mok skal blive helt rask igen. Og velkommen tilbage. Jeg har det vist lidt ligesom dig med bloggen; har været den utro med IG i flere måneder, OG har også overvejet at droppe den helt, men kan alligevel ikke få mig selv til det. Måske den mørkere tid vi går imøde kan anspore til lidt mere tid ftil bloggeri!
    Rigtig god bedring.
    Kate

    SvarSlet
  9. Velkommen tilbage!!! Glæder mig til atter at følge dig her i blogland!! Sikke en omgang, god bedring!!!
    Hilsen Louise Siri

    SvarSlet